rampa szturmowa c2 toyota hilux 6x6
Rampy szturmowe, to sprawdzone przez jednostki specjalne w wielu krajach świata konstrukcje, które składają się z pojazdu – nosiciela i z zamontowanego na nim systemu podnoszonych i opuszczanych ramp szturmowych. Sprawdzają się do przeprowadzania operacji specjalnych – szturmów w budynkach, na pokłady samolotów, autobusów, pojazdów szynowych, pokonywania ogrodzeń, czy jako stanowiska dla snajperów.
SPECYFIKACJA
Marka, model nosiciela: Toyota Hilux 2.4 D-4D A/T SR5 / konwersja pojazdu 6×6 wykonana przez firmę Prospeed Motorsport Limited
Silnik: TOYOTA 2GD-FTV(H)
Maksymalna moc: 110 kW (150 KM) przy 3400 obr/min
Skrzynia biegów: 6 biegowa, automatyczna z przekładnią hydrokinetyczną
Układ napędowy: 6×6, napęd obu osi tylnych z dołączalnym napędem osi przedniej. System kontroli trakcji i stabilizacji toru jazdy
Masa własna: 2610 kg
Ładowność: 3000 kg
DMC: 5610 kg
Ilość trapów: 2
System podnoszenia: układ elektrohydrauliczny z siłownikami do podnoszenia/opuszczania i wysuwania/wsuwania
Szerokość trapów: 850 mm
Wysokość operacyjna: ok. 7 m, z drabiną szturmową o długości 2 m: ok. 8,5 m, z drabiną szturmową o długości 4 m: ok 10,5 m
Zabudowa: elementy rampy szturmowej wykonane ze specjalnych spawanych profili aluminiowych, pod konstrukcją platformy szturmowej jest umieszczony kontener zabudowy, w tylnej części platformy znajduje się pomost wejściowy, na tylnej krawędzi umieszczone rozkładane schody, pod którymi jest zamontowany podest tylny, w osi kontenera znajduje się skrytka sprzętowa zamykana tylnymi schodami, oraz skrytki boczne zamykane aluminiowymi żaluzjami, po obu stronach zabudowy zamontowane podesty boczne.
INFORMACJE DODATKOWE
Wyposażenie: drabiny szturmowe 2 m, 4 m, dodatkowe schody 2m zwiększające wysokość operacyjna, wysięgnik linowy z liną fast-rope, gniazda osprzętu, taran mocowany z przodu przed zderzakiem, tarcze balistyczne podnoszone w tylnej części pomostów szturmowych, niezależne ogrzewania kabiny, osłony szyb i maski, podest tylny i podesty boczne.