Lekki samochód ratownictwa technicznego

Lekki samochód ratownictwa technicznego na podwoziu Toyota Hilux 4×4.

Marka, model:  Toyota Hilux 2,4 D-4D
Przeznaczenie: Lekki samochód ratownictwa technicznego / Lekki samochód operacyjny / Lekki samochód ratowniczo-gaśniczy
DMC: 3210 kg
Silnik:  Wysokoprężny, doładowany, pojemność skokowa 2,4 l, moc 110 kW (150 KM), moment obrotowy maksymalny 400 Nm.
Układ napędowy: napęd 4×4 z dołączanym napędem osi przedniej,  reduktor, blokada mechanizmu różnicowego osi tylnej, skrzynia biegów manualna.
Kabina: Podwójna, 4-drzwiowa, 4/5 osobowa, pokrowce łatwozmywalne na fotele, podłoga pokryta łatwozmywalnym poliuretanem.
Zabudowa: Zabudowa typu kontener mocowana w miejscu fabrycznej skrzyni ładunkowej, skrytki zamykane żaluzjami aluminiowymi z boku i klapą z tyłu, dach w formie podestu roboczego z drabinką wejściową i dodatkowym podestem na bagażniku kabiny kierowcy, półki i skrytki na sprzęt, oświetlenie wewnętrzne skrytek i oświetlenie pola pracy (LED), sygnalizacja świetlno-dźwiękowa pojazdu uprzywilejowanego.
Wyposażenie: Wzmocnione podniesione zawieszenie, ogumienie terenowe AT, wyciągarka przednia, maszt oświetleniowy LED teleskopowy (ręczny lub pneumatyczny),  skrzynia dachowa, radiotelefon VHF, inne zgodnie z wymaganiami Klienta.
Wyposażenie opcjonalne: Panel wysuwny w świetle skrytki tylnej, wymienne regały sprzętowe,  agregat wysokociśnieniowy ze zbiornikiem wody, ogrzewanie niezależne kabiny i/lub zabudowy, osłony podwozia, zderzak przedni terenowy, orurowanie przednie, progi boczne i inne.