RAMPA SZTURMOWA C2 TOYOTA TUNDRA

rampa szturmowa c2

Sprawdzone przez jednostki specjalne w wielu krajach świata konstrukcje, które składają się z pojazdu – nosiciela i z zamontowanego na nim systemu podnoszonych i opuszczanych ramp szturmowych. Sprawdzają się do przeprowadzania operacji specjalnych – szturmów w budynkach, na pokłady samolotów, autobusów, pojazdów szynowych, pokonywania ogrodzeń czy jako stanowiska dla snajperów.

specyfikacja

Marka, model nosiciela:  Toyota TUNDRA 5,7 4×4,

DMC:  zwiększone w zależności od wersji max. do 4500 kg,

Silnik: 5,7 I-Force, benzynowy, V8, moc 385 KM,

Układ napędowy: 4×2/4×4, dołączany napęd osi przedniej, reduktor, automatyczna skrzynia biegów, 

Kabina: 2 osobowa z przedziałem technicznym w części tylnej, 

Konstrukcja rampy: aluminiowa, specjalnej konstrukcji spawane belki nośne, poszczególne komponenty połączone śrubami,

Ilość trapów:  2,

System podnoszenia:  układ elektrohydrauliczny z siłownikami do podnoszenia/opuszczania i wysuwania,

Szerokość trapów:  750-850 mm,

Wysokość operacyjna maksymalna: ok. 6,5 m,  z drabiną szturmowa o długości 4 m –  9,8 m. 

informacje dodatkowe

Wyposażenie:  

drabiny szturmowe z osprzętem, dodatkowe schody zwiększające wysokość operacyjną, wysięgnik linowy z liną fast-rope, barierki boczne, podesty boczne do mostka trapu, kosze i zasobniki mocowane do mostka trapu, wyciągarka do wysięgnika linowego, taran mocowany z przodu przed zderzakiem, systemy dla strzelca wyborowego, mocowania dla tarcz balistycznych, systemy kamer, systemy łączności itd.