RAMPA SZTURMOWA C2 FORD F550
Rampy szturmowe, to sprawdzone przez jednostki specjalne w wielu krajach świata konstrukcje, które składają się z pojazdu – nosiciela i z zamontowanego na nim systemu podnoszonych i opuszczanych ramp szturmowych. Sprawdzają się do przeprowadzania operacji specjalnych – szturmów w budynkach, na pokłady samolotów, autobusów, pojazdów szynowych, pokonywania ogrodzeń, czy jako stanowiska dla snajperów.
specyfikacja
Marka, model nosiciela: FORD F550 XL 4×4
Silnik: 6,7 l Power Stroke, turbodiesel, 390 KM
Układ napędowy: 4×2/4×4, dołączany napęd osi przedniej, reduktor, automatyczna skrzynia biegów
Kabina: 2 drzwiowa, 2 osobowa, opancerzona poziom 1 zgodnie ze STANAG 4569 Annex A, zabezpieczenie antyminowe poziom 1 zgodnie ze STANAG 4569 Annex B.
Ilość trapów: 2
System podnoszenia: układ elektrohydrauliczny z siłownikami do podnoszenia/opuszczania i wysuwania/wsuwania
Szerokość trapów: ok. 950 mm
Wysokość operacyjna maksymalna: ok. 7 m, z drabiną szturmową o długości 5 m: ok. 11,5 m
DMC: 8845 kg
Zabudowa: elementy rampy szturmowej wykonane ze specjalnych spawanych profili aluminiowych, w tylnej części zabudowy przedział transportowy dla operatorów z możliwością szybkiego wyjścia na rampę, przedział techniczny za kabiną kierowcy
informacje dodatkowe
Wyposażenie: drabiny szturmowe 2 m, 3 m, 4 m, 5 m z osprzętem, wysięgnik linowy z liną fast-rope, barierki boczne, podesty boczne do mostka trapu, kosze i zasobniki mocowane do mostka trapu, taran mocowany z przodu przed zderzakiem, stanowisko dla strzelca wyborowego, system CCTV, podświetlenie IR ramp szturmowych, pomosty boczne.