Ciężki samochód pomocy drogowej
Silnik: wysokoprężny o mocy 302 kW (410 KM)
Układ napędowy: skrzynia biegów manualna, napęd 6×4
Kabina: krótka, dwudrzwiowa, trzyosobowa, wyposażona w klimatyzację
Zabudowa: kontener z wykonany z materiałów nierdzewnych (stal nierdzewna i aluminium), ocieplony, z bocznymi drzwiami wejściowymi i żaluzją umożliwiającą rozładunek kół zapasowych, zabudowa warsztatowa
Wyposażenie:
– świetlna sygnalizacja ostrzegawcza,
– zabudowa warsztatowa ze stołem warsztatowym,
– żurawik hydrauliczny do rozładunku kół o udźwigu maksymalnym 500 kg,
– wzmocniony zaczep do holowania autobusów o masie do 21 ton,
– belka ze światłami do pojazdu holowanego,
– wyciągarka hydrauliczna o sile uciągu 13,6 tony z liną o długości 40 m,
– podpory hydrauliczne do stabilizacji podczas pracy wyciągarki,
– instalacja pneumatyczna do zasilania narzędzi i instalacji holowanego pojazdu,
– sprzęt warsztatowy i narzędzia.